Slip bekymringerne
– vi tager hånd om alt.
Vi hjælper dig med alt fra sortering og bortskaffelse til rengøring og mindre opgaver. Vores erfarne team tilpasser sig altid dine ønsker og dit tempo, så du får den ro og sikkerhed, du har brug for.
Vi tilpasser os din situation
At rydde et dødsbo kan hurtigt blive følelsesmæssigt og praktisk overvældende.
Fra sortering af genstande og affald, til rengøring og administrative opgaver.
Hos BorydningSyd ved vi, hvor stort presset kan være. Derfor står vi klar til at hjælpe dig med at håndtere hele, eller dele af, processen.
Så slipper du for bekymringerne og kan fokusere på det, der betyder mest for dig.
– og hør hvordan vi kan være til assistance
Komplet og tryg hjælp til din situation
Vi tager hånd om det hele.
Du behøver ikke koordinere med flere aktører, vi kan tage os af hele processen fra start til slut.
Vi tilpasser os dit behov.
Måske ønsker du at tage dig af visse ting selv, eller har specifikke ønsker til, hvordan rydningen skal foregå. Du kan være tryg ved, at alt bliver håndteret, som du ønsker det.
Vi er diskrete og respektfulde.
Vi tager os af rydningen med den yderste respekt og diskretion, så du er sikret en professionel process, i forhold til håndtering af affekter og følsomme oplysninger.

“Fremragende indsats. Hurtigt og effektiv rydning af indbo. Vi stod med en uoverskuelig opgave, men fik den løst totalt professionelt med Borydningsyd.
Vi giver Borydningsyd vores varmeste anbefalinger.”
Elin H. (Trustpilot)
Hør om mulighederne
Hvordan foregår det?
1. Kontakt os
Du kontakter os og fortæller hvor du kan bruge vores assistance.
2. Aftale
Sammen laver vi en aftale og vi sender den til dig, så du har alt på skrift.
3. Vi udfører opgaven
BorydningSyd tager sig af opgaven – grundigt og respektfuldt.
4. Afregning
Efterfølgende afregner vi. Hvis vi har opkøbt dele af indboet er det naturligvis os som betaler dig.